Wednesday 3 December 2014

Hello Dunia Baru~

Bissmillahirrahmanirrahim ..



          Nak delete ke tak? Nak delete ke tak? 
Rasa macam nak tapi macam tak nak. 
Nak delete 
tapiiiiii 
bila baca balik post post lama rasa sayang bangat nak buang. 
Fikir punya fikir punya fikir 
last last 
ambil keputusan nak tekan button DELETE 
tapiiiiii Noooooo!
TAK JADI lah heheh. 
Haaa so all the post is still here.
Boleh lah baca again and again.
Yeay! :D

Setelah sekian lama rindu terhadap blog sayang ni ku pendam dalam dalam akhirnya hari ni dapat juga ku luahkan. Oh bahagianya! bluek! jiwangnya aku. Pahal ni? hahaha
Sebenarnya just nak cakap Hello! I'm back!
Aku kembali untuk menulis sambil menghabiskan cuti yang ada. 
Semoga suatu hari apa yang aku tulis mampu dijadikan pengajaran atau dijadikan iktibar buat semua.

Oh ya nama blog yang baru, MENGGAPAI MIMPI ~
Mimpi? Semua orang pernah bermimpi. Bermimpi jadi kaya, mimpi jadi kuat macam power rangers dan macam-macam lah sebab mimpi ni hak semua orang.
Dan aku semamangnya jenis manusia yang punya banyak mimpi tapi belum jadi realiti. 
Mulanya disini, dengan azam hari ini aku janji akan gapai mimpi-mimpi dan jadikan ia sebuah realiti 
Bukan hanya mimpi aku tapi mimpi semua orang disekeliling ku.
Haaa besar impian tu. Bukan mudah nak tukar mimpi jadi realiti tau tapi dalam dunia ini tiada yang mustahil. Segalanya pasti!
Soooooo 
Here we gooooo!
Moga Allah bantu kau juga aku. 
Bye!


-SN-

No comments:

Post a Comment